KeersmaekersNaarUSA.reismee.nl

Dag 22 San Francisco - Weert (14 en 15 augustus)

Click for Peer, België Forecast

Dag 22 San Francisco - Brussel

Op vrijdagavond zijn de kinderen rond 21 uur gaan slapen. Erna overigens ook. Zelf ben ik rond 22 uur naar bed gegaan. We hadden een kamer aan de snelweg zijde dus het was redelijk luidruchtig maar desondanks hebben we redelijk geslapen.

De wekker hadden we op 3.50 uur gezet de volgende morgen. We hadden op vrijdagavond nog zelf wat broodjes gekocht om mee te nemen. De shuttle ging iets over half vijf. Deze was in 5 minuten bij Terminal 3 waar American Airlines van vertrekt.

Het inchecken verliep voorspoedig en de vlucht vetrok rond 7.40 uur. Als eerste vlogen we naar JFK in New York. Deze vlucht duurde minder lang dan gepland en rond 12 uur San Francisco tijd waren we alweer geland.

We hadden 2 uur om over te stappen naar onze volgende vlucht van New York naar Brussel. We dachten dat we net als op de heenvlucht eerst onze koffers moesten ophalen dus we stonden netjes te wachten bij de lopende band. Echter dit bleek deze keer niet nodig te zijn maar omdat wij toch al naar buiten waren gegaan moesten we weer opnieuw door de beveiliging.

De 2e vlucht vertrok rond 18 uur New York tijd en duurde ongeveer 7,5 uur. Ook deze vlucht verliep voorspoedig. (We hadden wel wat last van turbulentie onderweg.) We waren deze keer lang niet zo moe als tijdens de heenvlucht en dit kwam volgens mij met name omdat we ook geen vertragingen hadden en niet zo een lange overstaptijd.

Uiteindelijk zijn we rond kwart over 7 in Brussel geland. Vandaar moesten we de shuttle nemen naar het Novotel en daar stond onze auto te wachten.

Tegen 10 uur op zondag ochtend waren we weer thuis. Ook heerlijk.