KeersmaekersNaarUSA.reismee.nl

Dag 23 Weert (16 augustus)

Click for Peer, België Forecast

Dag 23 Weert

Onze Amerika reis zit er weer op. Het was een fantastisch avontuur en het nagenieten, kan nu beginnen.

Als eerste willen Lucas, Thom, Erna en ik iedereen bedanken die af en toe ons weblog bezocht hebben en een leuke reactie erop geschreven hebben. Wij vonden het erg leuk om te doen. Zowel om zelf een leuke herinnering te hebben maar ook om het thuisfront te laten meebeleven.

Hier volgen nog enkele aardige feiten:

• Erna heeft ongeveer 1400 foto's gemaakt. Sommige zijn erg mooi andere kunnen rustig verwijderd worden.
  • In totaal hebben 32 GB aan HD video geschoten. Dit zijn ongeveer 6 uur aan materiaal.
  • We hebben ongeveer 2150 mijl gereden. Dat zijn 3460 Km.
  • In Las Vegas was het op een gegeven moment 123 graden Fahrenheit. Dat zijn 50,5 graden Celcius
  • In San Francisco was het 56 graden Fahrenheit. Dat zijn 13,3 graden Celcius.

The End.

Oma Ria.

Lieve familie. Deze vacantie zullen jullie nooit vergeten. maar ook ik heb er van genoten. Zo ver weg ,en toch zo dicht bij. iedere dag opnieuw snel weer even kijken. bedankt voor al dat moois. Groetjes Oma Ria.