KeersmaekersNaarUSA.reismee.nl

Laatste 2 hotels vastgezet

Vandaag de laatste 2 hotels geboekt. We hebben er voor gekozen om vooraf alle hotels vanuit Nederland te bekijken en vast te zetten. Met name omdat we met Lucas (10 jaar) en Thom (8 jaar) reizen vinden we het verstandiger om goede hotels met fijne zwembaden vast te zetten.

We moesten nog een hotel vinden voor Bryce Canyon en voor de laatste dag in San Francisco.

We blijven van 11 tot en met 13 augustus in het Parc 55 hotel in San Francisco. Op zaterdag 14 augustus vertrekt ons vliegtuig al rond 8 uur 's ochtends. We hebben er daarom voor gekozen om op vrijdag 13 augustus onze auto rond 18 uur in te leveren en dan een hotel vlak bij de luchthaven van San Francisco te reserveren. Het is het uiteindelijk het Grosvenor Hotel in San Francisco geworden. Dit hotel ligt ongeveer 1 mijl van de terugbrengplek van Dollar Car Rental bij San Francisco Airport.

In Bryce Canyon hebben we gekozen om een mooi luxe hotel te nemen met een lekker zwembad. Dit is het Best Western Bryce Canyon Grand Hotel.