KeersmaekersNaarUSA.reismee.nl

Dag 13 Las Vegas (5 aug 2010)

Click for Las Vegas, Nevada Forecast

Dag 13 Las Vegas

We zijn om 7.30 opgestaan na een goede nacht rust. Het is zo heerlijk om over zoveel ruimte te beschikken. Ontbijt zit bij de prijs inbegrepen en is prima. Vervolgens hebben we de auto genomen en bij Harrah's neergezet. Bij elk casino kun je gratis parkeren. Naast dit casino ligt het Imperial Palace en hier is de grootste collectie klassieke auto ter wereld te bezichtigen. Zelfs ik moet toegeven dat er prachtige auto's tussen stonden.

We zijn te voet verder gegaan naar Caesars Palace (op zoek naar de Nike store in the forum shops), naar Planet Hollywood, The Mirage, Treasure Island, het Wynn en vandaaruit naar The venetian.

Het ene hotel/casino is nog mooier dan het andere.

We hebben onze ogen uit gekeken. Hoe mooier hoe duurder natuurlijk, na een paar ijsjes van 26 dollar houden we het vanavond heel bescheiden. We hebben hier meer meters gelopen dan in Bryce of Zion.

Tegen het einde van de middag zijn we met de auto naar de premium outlets gegaan die downtown liggen. Ook hier hebben we weer flink moeten lopen want we hadden de auto bij het beursgebouw staan.

Lucas en Thom zijn hier geslaagd voor een paar coole Nike's. We zijn nu terug in ons appartement. Eigenlijk zouden we vanavond in het donker naar de Statosphere Tower gaan, maar niemand heeft nog puf.

Hans is met de auto naar een Walmart om iets te eten te kopen. We blijven lekker ‘thuis' vanavond.

Tanja

Hoi allemaal,

De foto's van de afgelopen dagen waren al mooi en deze zijn ook weer prachtig. Wat een contrast met de afgelopen dagen! In de National Parks lijkt de tijd stil te staan en in Las Vegas juist niet. Leuke afwisseling.

Viva Las Vegas!!

Groetjes
Tanja, Ed en Alia

Ria Keersmaekers

Hallo Allemaal.
Geweldig, zo'n mooie reis om nooit meer te vergeten, ik zie hoe jullie er van genieten.
geniet maar van al dat moois.
Groetjes Oma Ria.