KeersmaekersNaarUSA.reismee.nl

Dag 14 Las Vegas (6 aug 2010)

Click for Las Vegas, Nevada Forecast

Dag 14 Las Vegas

We zijn om 8 opgestaan na een goede nacht rust. Lekker ontbeten en zijn toen eerst nog eens te voet de buurt gaan verkennen.

We zijn naar de volgende winkels gegaan. M&M, vier verdiepingen, Hardrock Cafe en de Coca Cola Store.

Vervolgens zijn we via de leeuwen verblijfplaats van het MGM terug gelopen naar het hotel.

Het is jammer dat we dit morgen alweer moeten gaan verlaten. Maar ja dan komen er weer nieuwe hele mooie plekken.

We hebben rond 12 uur de auto gepakt en zijn naar de andere kant van de Strip gereden. Naar de Stratossphere toren. Dit zijn 109 verdiepingen. Het was erg indrukwekkend om de strip van zo hoog te kunnen zien.

Toen we beneden kwamen hebben we een vieze pizza gegeten bij de Tower Pizzeria. Geen aanrader dus.

We hebben onze tocht vervolgd via Circus Circus.

Dit is een hotel dat volledig is ingesteld op kinderen maar wel wat ouderwets. We hebben een korte voorstelling bekeken en de kinderen hebben wat gegokt.

Rond 16.30 zijn we terug naar onze hotelkamer gereden. Hans is vervolgens bij Hooters wat Black Jack gaan spelen. Eens kijken of we de vakantie kunnen terugverdienen. Dit is helaas niet gelukt.

Rond 20 uur zijn we met de auto vertrokken om naar de fonteinen van het Bellagio te gaan kijken. Wat een luxe hotel is dit.

En wat zijn de fonteinen mooi om te zien.

We zijn vervolgens doorgelopen naar Treasure Island en daarna naar de vulkaan van het Mirage.

De kinderen en wij vonden alles fantastisch.

Rond een uur of 10 waren we weer op de kamer.

We zijn nu drie volle dagen in Las Vegas geweest en we hebben nog niet alles gezien. Ondanks dat het er erg warm is is er veel te zien en vermaak je je gemakkelijk.