KeersmaekersNaarUSA.reismee.nl

Dag 15 Las Vegas - Death Valley - Bishop (7 aug 2010)

Dag 15 Las Vegas - Death Valley - Bishop

Zaterdagmorgen 7 augustus verlaten we Las Vegas. We hebben een lange rit voor de boeg. We rijden van Las Vegas via Death Valley naar Bishop in Californie. Bishop ligt vlakbij Bodie en vlak voor de Tioga Pas die de Oost ingang is van Yosemite Park.

We staan iets voor 7 uur op en ontbijten nog in het hotel. Om 8 uur zitten we in de auto. De rit naar Death Valley verloopt zonder problemen.

Ook Death Valley zelf, vinden we allen niet heel bijzonder. We stoppen op een paar plekken maar het is er rond 11.30 uur koeler dan in Las Vegas. (Max ongeveer 38 graden Celcius)

Op Zabriskie Point maken we een paar leuke foto's. Het landschap lijkt hier niet erg aards en het is dan ook niet bijzonder dat in Death Valley enkele science fiction films zijn opgenomen.

Daarna rijden we door naar Bishop. Bij Lone Pine zijn we gestopt om te lunchen.

We hebben nog wat ijs over van Las Vegas. Deze ijs is inmiddels hele lekkere chocolade vla geworden.

Daarna 1 rit door naar Bishop. Rond 14.30 uur arriveren we. We gaan daarna nog even lekker zwemmen en 's avonds gaan we eten in de Whiskey Creek inn. Een lekker bord groenten wordt langzamerhand wel een steeds lekkerder vooruitzicht.

We verheugen ons op Yosemite Park.

Will

Hoi Erna, Hans, Lucas en Thom.

Geweldig al die belevenissen in The States. Schitterende foto's!

Veel plezier nog met de rest van de trip.

Groet,

Will

Remco

Super mooi allemaal en heel herkenbaar. Waren we er maar weer. Die scenic wegen zijn idd soms verradelijk lang en je komt vaak maar 1 of 2 scenic points tegen. Soms moet je ze wel eens pakken Hans, anders ben je net als toen samen met ons 4 dagen te vroeg in LA.

Geniet ervan en wij zijn zeer benieuwd naar de verhalen.

Groet,

Remco, Wendy, Gijs en Mees

Jos van Montfort

Op de Hertense kermis hoorden we van Toos en Piet van jullie avontuur. Natuurlijk meteen effe checke. Prachtige foto's, leuke verhalen. Het lijkt me voor jullie allen een geweldige ervaring. Ik zou zeggen: Enjoy and cherish the moment.